Jaja w transporcie: jak przewoźnik promuje swoje usługi?

Wyszperane

Wympel, rosyjska firma transportowa, wpadła na pomysł niecodziennej kampanii reklamowej. W ramach tej akcji managerowie działów logistyki i szefowie firm oferujących ładunki otrzymali na Sylwestra w prezencie…jajka! Projekt miał na celu wyróżnić usługi firmy i pokazać, jak bardzo ważna jest nie tylko cena usług przewozowych, ale też fachowość i uczciwość transportowców. Przeprowadzona w 2014 r. akcja do dziś cieszy się wielkim zainteresowaniem.

Kampanię poprzedziły badania konsumencie, podczas których okazało się, że większość producentów podczas wyboru przewoźnika zwraca uwagę przede wszystkim na renomę firmy. Najważniejsza jest rzetelność, doświadczenie i uczciwość przewoźnika, a koszty transportu są poniekąd na dalszym miejscu. Chcąc to zaakcentować, Wympel wysłał niewielkie paczki z kurzym jajkiem do swoich potencjalnych klientów. Do paczki był załączony list, w którym opisano sens akcji i cechy, które wyróżniają tę firmę przewozową na tle jej konkurencji.

czym sie wyrozniaja rosyjscy przewoznicy

Treść dołączonego listu:
Dostarczyliśmy Wam jajko…
Prawdopodobnie jesteście Państwo tym zaskoczeni i chcielibyście wiedzieć, jaki mieliśmy w tym cel?
Chcielibyśmy opowiedzieć Wam o tym, jak ostrożnie traktujemy ładunek, który musimy dostarczyć.
Jednak mówić można w nieskończoność, chyba że słowa zostaną poparte czynem.
Właśnie dlatego trzymacie Państwo teraz jajko.
Zwykłe kurze jajko, które jest bardzo kruche.
Zanim dotarło do Państwa, przebyła długą drogę z Nowosybirsku do Moskwy, a z Moskwy do Samary, do Państwa biura.
Bezpiecznie dostarczyliśmy ten ładunek i w związku z tym chcemy powiedzieć:
„W naszych rękach ładunki są bezpieczne!”
(…)

Pogratulować pomysłu.
 
Na podstawie Sostav.ru

Artur

2 comments

Dodaj komentarz