Ryanair dziękuje swoim fanom na Facebooku. Niezwykła kampania!

Wyszperane

Na niecodzienną kampanię wpadł irlandzki przewoźnik Ryanair. Z okazji 30 urodzin nagrodzi fanów na Facebooku umieszczeniem ich zdjęć na swoich samolotach! Żeby tam trafić, trzeba polubić konto przewoźnika i za pomocą aplikacji #30names30planes dodać zdjęcie z uzasadnieniem wyboru tej właśnie twarzy.

Reklama na ciężarówce

Akcja Ryanair może być wykorzystana również w transporcie drogowym. Co więcej, spotka się ona z wielkim zainteresowaniem. Branża TSL w Polsce bardzo rzadko wykorzystuje media społecznościowe do swoich kampanii. Zapominamy niestety, że budowanie społeczności to pierwszy krok, jaki stawiamy zaraz po zarejestrowaniu swojej działalności przewozowej czy spedycyjnej. Z wielkim zainteresowaniem śledziłbym podobną kampanię: plandeki z nadrukiem twarzy fanów firmy… grr, brzmi dobrze!

Plandeki z twarzami klientów

Plandeka to wizytówka firmy. Często nasi klienci oceniają firmę czy nawet jej możliwości finansowe po plandekach. Przewoźnik z kolei dba o dobry content na swoich plandekach. Zapoczątkowanie eksperymentów z plandekami może przynieść wiele korzyści. Warto się zatem zastanowić, czy nie wykorzystać plandek nie tylko do pustych haseł w stylu “Jesteśmy najlepsi”, ale również do kreatywnych przekazów.

reklama w branzy transportowej

Źródło: tanie-loty.pl

Artur

Dodaj komentarz