kampania charytatywna

Różowa naczepa, czyli pieniądze na profilaktykę raka piersi

Wyszperane

Naczepy DFDS utrzymywane są zazwyczaj w barwach biało-niebieskich lub szaro-niebieskich. Ostatnio do floty tego przewoźnika dołączyła naczepa Krone Profi Liner w barwie różowej. Zmiana ta to kampania charytatywna na rzecz walki z rakiem.

Kolor naczepy Krone Profi Liner nie jest przypadkowy. DFDS w ten sposób chce dołożyć swoją cegiełkę do walki z rakiem piersi. Róż jest bowiem charakterystyczną barwą w kampaniach prowadzonych w celu profilaktyki tego nowotworu.

Nowa naczepa DFDS będzie zbierać pieniądze na kampanie edukacyjne, które mają zachęcić kobiety do regularnych badań. Ma to podkreślić istotę wczesnego wykrywania nowotworu.

Krone Profi Liner

Przelicznik przekazywania pieniędzy przez DFDS jest bardzo prosty. Za każde 10 kilometrów przejechanych przez charakterystyczną naczepę przewoźnik na ten szczytny cel przeznaczy 1 euro. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak jej kierowcom życzyć szerokości i długich godzin za kierownicą.

Artur

Dodaj komentarz